Tagga jul #1

Man ska inte vara bitter när den man bor med sätter upp julregler (bara för att han är grinchen), utan man får arbeta runt reglerna bara. Den regel han håller hårdast på är att det inte får krypa fram minsta lilla julsak före första advent. Mitt svar på det är att man får ta vara på tiden innan advent och handla massor av nya julsaker innan det, så man har bunkrat upp när det är dags att julpynta.
Några av mina favoriter jag inhandlat och gömt här hemma är svamparna, tovade hjärtan och paisleymönstrade hjärtan.

I och med att folk är som galna efter julsakerna på jobbet så gjorde jag inte samma misstag som förra året och väntade någon vecka sådär innan jag handlade sakerna, utan i år joinade jag galningarna och fick även det jag ville ha innan det tog slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Carlssoninterior.se - Din inredningsbutik på nätet


RSS 2.0