Jag och tanterna


Man kan alltid hitta en anledning till att shoppa. Annars får man hitta på en anledning. Men idag har jag fått ett bra besked så då hade jag stor anledning till att gå lös i yll o tylls butik. Var där inne i säkert en timme och trängdes med tanterna för att få allt jag ville ha. Man ska inte underskatta en tant med sug för att sticka.
Dessutom så har jag tappat bort mitt gråa sultanpannband som jag stickade i början av vintern så nu får jag sticka ett nytt helt enkelt. Självklart kommer ju den där jävla pannbandet dyka upp så fort jag har stickat ett nytt. Dessutom ska jag till Åre snart och då måste man ju representera sig. Den veckan kommer jag inte baka och göra sånt där ansträngande, utan den veckan kommer bli en dokumentation på ALLT mysigt i Åre. Vänta bara.

Sen bjöd Eve på semla. Och S-E-R-I-Ö-S-T vad god den var. Ibland är det bra med grannar!

sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Carlssoninterior.se - Din inredningsbutik på nätet


RSS 2.0