#%=&!


Köpte en ny TV-bänk här om kvällen. Normalt sett brukar jag vara bra på att montera IKEA möbler, tycker till och med att det är kul. Men att skruva ihop den här TV-bänken kl 10 på kvällen var fan INTE kul. Tror att jag skruvade isär och gjorde om skiten 3 gånger. Men se vad fin den blev! (Det är faktiskt vetenskapligt bevisat att man värdesätter saker man gjort själv högre än sånt andra har tillverkat, så det så.)


Den som är uppmärksam kan se att jag inte använt de fula, tråkiga knopparna som hör till. Jag har istället köpt ett par finare på Myrra. Skulle vilja tipsa om att det är ett bra sätt att sätta lite personlig prägel på trista IKEA möbler som det känns som om alla andra har, men det låter för töntigt så jag tror jag låter bli.


Istället räddar jag situationen med en närbild på knopparna. Med fjärilar på. Nu har jag genast återvunnit min häftiga image.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Carlssoninterior.se - Din inredningsbutik på nätet


RSS 2.0