Little Green Notebook

Ibland kan man gå lite på lågvarv och liksom inte hinna med något annat än att (till exempel) stressa över att man INTE skriver på sin C-uppsats. Då kan jag tycka att det är kul att titta på när andra gör grejer istället för att göra något själv, och idag tänkte jag tipsa om min favoritblogg i den kategorin: Little Green Notebook.

Det är en amerikansk inredningsarkitekt som delar med sig av det hon gör i sin egen lägenhet. Hon skriver oerhört pedagogiskt och hon kan jättemycket! Ganska ofta gör hon superambitiösa DIY projekt som exemelvis den här Sputnik-lampan av IKEAS Maskros-lampa.


Eller den här sänggaveln.


Man kanske inte tycker att allt hon gör är jättefint, för hon har en ganska originell stil, men det är också det som är charmen tycker jag. Så oerhört skönt med ett alternativ till alla shabby-chic bloggar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Carlssoninterior.se - Din inredningsbutik på nätet


RSS 2.0