Kvinnor kan göra flera saker samtidigt

Är på väg mot nya äventyr i den stora staden Växjö. Är väldigt glad att vi bestämde oss för tåg och inte bil i sista minuten, för just nu kan jag äta burger king-mat, ost- och skinksallad, surfa, göra nya spelningslistor, sticka, titta på Jul med Ernst (Ernst i mitt hjärta) och få jobb gjort. Lycka till med den multitaskingen i en bil! Fast vem försöker jag lura, ofta jag kommer göra något jobb, kommer sitta på youtube hela resan.
Man måste ju även älska folket som omringar en på tåget. Här finns det en tant som äter sushi för första gången (med pinnar dessutom), vilket går SÅDÄR och en tant som sitter på fel tåg (även fel dag). Dagens ålderdom.



Nu väntar jag bara på att mitt resesällskap ska börja klaga över att jag är osocial, men jag har har ju viktigare saker för mig! Som att läsa jultidningarna jag köpte innan vi klev på. Inser nu att jag har aktiviteter för en hel vecka med mig på tåget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Carlssoninterior.se - Din inredningsbutik på nätet


RSS 2.0