Du måste göra en kudde för att kunna få kuddfejs

Jag är inte en av de här personerna som vill ha mentalsjukhusvitt hemma och jag är inte ett fan av hela Jeanne d'Arc stilen som halva Sverige har/tror att dom har. Det var ute med Carpe Diem-bokstäver innan det ens var inne. Men av någon anledning så har min lägenhet förvandlats till något slags vitt möblemang och färgerna skriker i sin frånvaro så jag fick ett infall och köpte alldeles för många meter och lite för dyra tyger. Så nu börjar THE TRANSFORMATION!

Steg ett blev några kuddar. Jag har en känsla av att jag kommer snöa in mig på lappkuddar, har symetriska lappar över hela vardagsrummet i skrivande stund.


sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Carlssoninterior.se - Din inredningsbutik på nätet


RSS 2.0