Tävlingsresultat.

Av de två gissningar jag fick in var ingen riktigt rätt, det var tyvärr inget besticksfodral, däremot kan det här med "senaste modet" diskuteras. Tror nämligen starkt på det här plagget i år.


Det jag har sytt är ett värmebälte åt min morfar! När han är ute och jagar i skogen kan han spänna det här runt magen, och stoppa in hanvärmarna, som han fick av mig i julklapp (ni vet, när man trycker på en knapp så är det någon vätska som typ stelnar och blir varm), i fickorna. Jag använde en gammal kökshandduk och ett skärp, och sen bara sydde jag. Blev lite sugen själv, kan ju vara skönt även om man inte är ute i skogen så mycket. Typ vid mensvärk...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Carlssoninterior.se - Din inredningsbutik på nätet


RSS 2.0