Mätt på pepparkaksdeg

Började bli lite stressad av att se varannan människa på facebook skriva att de var klar med inhandlingen av alla julklappar. Jag vill tro att dessa männsiskor har personliga assistenter eller bara fler timmar på dygnet än vad vi vanliga dödliga har. Men idag har jag inhandlat första julklappen. Försöker ta igen några jultimmar med att streckkolla alla avsnitten av julkalendern och baka pepparkakor.
Min favorit är Taj Mahal, som ni ser så är jag inte lika ambitiös som Eve och bakar självaste Taj Mahal. Det blev inte så många gräddade pepparkakor idag, alla vet ju att det bästa med att baka pepparkakor är att äta pepparkaksdegen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Carlssoninterior.se - Din inredningsbutik på nätet


RSS 2.0